Savo istorija moteris pasidalijo „Tik Tok“ paskyroje. Vos per kelias dienas vaizdo įrašas buvo peržiūrėtas daugiau nei 11 milijonų kartų. Galiausiai problema buvo išspręsta.
Klausos sutrikimą turinti amerikietė apsiverkė, kai populiarioje Kalifornijos užkandinėje patyrė labai nemalonų incidentą. Ji norėjo užsisakyti arbatos, bet darbuotojai jai negalėjo padėti.
Moteris, vardu Shannon, paprašė kavinės darbuotojos nusiimti kaukę, kad galėtų skaityti iš jos lūpų. Darbuotoja atsisakė tai padaryti ir iš karto paskambino vadovui.
Per tą laiką Shannon gavo iškvietimą – ji dirbo taksi vairuotoja. Moteris norėjo kuo greičiau užsisakyti arbatos ir vykti pas klientą. Bet jos planai netikėtai sugriuvo.
Vadovas taip pat atsisakė nusiimti kaukę, nors moteris vis kartojo, kad privalo skaityti iš lūpų. Jis taip pat nenorėjo parašyti teksto ant popieriaus lapo. Shannon pamanė, kad vadovas tiesiog ja nepatikėjo.
„Jaučiau, kad jis manimi netiki. Jis nepatikėjo, kad esu kurčia, nes mano kalba gana sklandi. Tai palaima ir kartu prakeiksmas“, – jausmais dalijosi moteris.
@shannon_heroux I was refused service at a Dunkin Donuts because I’m deaf. I want to spread awareness on how this is not okay. Part one of the video. 💔
Situacija buvo greitai išspręsta. Po to, kai „Tik Tok“ programėlėje moters vaizdo įrašas sulaukė daug palaikymo, kavinės darbuotojai ir generalinis direktorius atsiprašė Shannon. Ji tikisi, kad jos mėgstamiausias kavinių tinklas „Dunkin’ Donuts“ daugiau niekada taip neatsakingai nepasielgs.