Nedaugelis moterų išdrįstų kelias dienas į darbą eiti su ta pačia apranga. Tačiau reklamos agentūros meno vadovė Matilda Kahl savo pasirinkimo nekeičia jau trejus metus. Kiekvieną dieną į darbą ji ateina su tais pačiais drabužiais – balta palaidine ir juodomis kelnėmis.
Pasirinkusi šią techniką, Matilda nusprendė atsikratyti amžino klausimo, kurį kiekvieną rytą užduoda visos moterys: „Ką apsivilkti?”
Vieną dieną Matilda suprato, kad jai atsibodo kasdien rinktis naują rūbą. Šis kasdienis ritualas, jos nuomone, užima daug laiko ir sukelia daugiau streso nei malonumo.
Vienos darbo sesijos metu Matilda pastebėjo, kad kolegos vyrai nesijaudino dėl drabužių ir kad jų kostiumai atrodo kaip uniformos.
Matilda pasirinko paprastą aprangą, su kuria atrodytų profesionaliai, bet kuri neatimtų jos individualumo. Ji nusipirko 15 vienodų šilkinių palaidinių ir šešias poras vienodų juodų kelnių. Ši lakoniška ir stilinga klasikinė apranga tapo jos darbo uniforma.
Naujas požiūris į drabužių spintą padėjo Matildai sutaupyti laiko ir energijos. Kūrybinėje srityje dirbantys žmonės dienos metu turi priimti daugybę sprendimų. Dabar kasdienių pasirinkimų yra mažiau.
Be to, dabar moteris nebevėluoja į darbą, nes kartais aprangos pasirinkimas anksčiau užimdavo per daug laiko.
Iš pradžių Matildos kolegos nesuprato, kas vyksta. Viršininkai netgi norėjo pakelti atlyginimą, kad moteris galėtų nusipirkti naujų drabužių.
Tačiau Matildos kolegos iš „Saatchi & Saatchi“ agentūros pritaria jos neįprastam pasirinkimui. Vieną dieną jie net atėjo į darbą apsirengę tokiais pat rūbais kaip Matilda.