Galiausiai žinomi prekių ženklai pradėjo imtis reikiamų veiksmų, kad parodytų, jog jie neskirsto žmonių yra „gerus“ ir „geresnius“ bei nebediskriminuoja dėl tavo išvaizdos ar turimos negalios.
Pastaraisiais metais turėjome galimybę pastebėti, kad mados kompanijos nukrypsta nuo priimto plonyčių it šiaudas manekenių kulto. Iki šiol tai dažniausiai buvo lieknos baltos moterys. Daugiau dėmesio buvo skirta ir kitokio tipo modeliams, kurių galima rasti tarp skirtingų prekių ženklų reklamų. Nors tuo labai džiaugiamės, vis dar yra žmonių grupių, kurioms atstovaujama per mažai. Taip, omenyje turime žmones su negalia.
Neseniai „Victoria’s Secret“ pristatė savo pirmąją kampaniją, kurioje dalyvavo Dauno sindromą turintis modelis. Dabar dar vienas prekės ženklas pasuko šia kryptimi, pristatydamas vaikišką kolekciją.
Berniukas su Dauno sindromu dalyvavo naujausioje „Banana Republic“ prekės ženklo reklaminėje kampanijoje. „Banana Republic išleista kolekcija „BR Baby“ sukurta taip, kad būtų tvaresnė, draugiškesnė ir nieko nediskriminuotų.“, – sakoma bendrovės pranešime. „Norime švęsti įvairovę visomis jos formomis. „BR Baby“ reklama buvo puiki akimirka tai pradėti. Džiaugiamės galėdami šiam gražiam, mylimam vaikui padovanoti pirmąjį modelio darbą.“
Tai taip miela!
Katie Driscoll, organizacijos „Changing the Face of Beauty“, dirbančios dėl vienodo žmonių su negalia atstovavimo žiniasklaidoje įkūrėja ir prezidentė, be galo džiaugiasi. Ji džiaugiasi, kad prekės ženklai savo reklamas pagaliau kuria ir neįgaliųjų bendruomenei.
„Dažnai žmonės su negalia pamirštami, kai galvojame apie įvairovę. Tačiau tiesa tokia, kad neįgaliųjų bendruomenė yra didžiausia mažuma pasaulyje. Viena iš penkių šeimų pažįsta arba myli žmogų su negalia. Būti matomam pasaulyje, kuriame gyvename, yra labai svarbu mūsų ateičiai.“
Tikimės, kad vieną dieną nereikės švęsti to, kad tam tikram prekės ženklui atstovauja neįgalus žmogus, ir tai taps norma.