Skrydis lėktuvu su šunimi gali sukelti nemažai streso ir sunkumų.
Deja, Madison ir Jamesas Milleriai susidūrė su vienu iš blogiausių įmanomų scenarijų, kai iš Anglijos į JAV išskraidino savo šunį Bluebella – juodaplaukį labradoro mišrūną. Jamesas ir Bluebellas 2022 metų lapkričio 30 dieną lėktuvu skrido į Jungtines Valstijas, Milleriai sumokėjo 2100 USD, kad Bluebellas galėtų skristi su jais.
Jamesas ir Madison mano, kad „British Airways“ ir jos dukterinė bendrovė „IAG Cargo“ nepadarė visko, kad išspręstų problemą, išsiųsdama Bluebellą į Saudo Arabiją, o ne į Tenesį. „British Airways“ svetainėje rašoma: „Visi augintiniai turi keliauti specialiame skyriuje, bet nesijaudinkite – mūsų patyrę darbuotojai pasirūpins, kad jiems būtų taip pat patogu, kaip ir jums.“
Tačiau kai Jamesas nusileido Nešvilyje, beveik penkerių metų šuo ir jo narvas staiga prapuolė. Galiausiai darbuotojas paaiškino, kad Bluebellas netyčia buvo patalpintas į kitą skyrių. Pora paprašė „įrodymų“, kad šuo yra saugus savo narve. Deja, jiems teko palaukti dar dvi dienas, kol galiausiai su jais susisiekė.
Pora paaiškino, kad užuot skridęs su jais į Nešvilį, Tenesį, jų šuo atsidūrė lėktuve, kuris skrido į Saudo Arabiją. Jie buvo pasibaisėję įvykiu ir bijojo dėl savo šuns gyvybės. Laimei, Bluebellas gyvas ir sveikas, tačiau ši klaida šuniui pakenkė. Vargšas šuniukas dabar turi daug bėdų būdamas vienas.
Mileriai išreiškė nepasitenkinimą oro linijų bendrove, kuria naudojasi, sakydami, kad ši nepadarė visko, kad ištaisytų šią siaubingą situaciją.
„Mes elgiamės teisingai ir padarėme ką privalėjome gabendami šunį į JAV, tačiau kelionė virto košmaru“, – sakė Jamesas Milleris. „Nežinome, ar šuo vėl bus toks koks buvo anksčiau. Tai daužo mūsų širdis.“
Mileriai teigė, kad jų šuo buvo įstrigęs narve daugiau nei 60 valandų ir neturėjo galimybės gauti maisto ar saulės šviesos. Klaida itin neigiamai atsiliepė šeimos augintiniui. Jamesas paaiškino: „Tiesiog negalime palikti jo vieno. Pirmą kartą, kai po šio išbandymo bandėme šunį palikti vieną namuose, jis per pirmąsias 10 minučių sudraskė gultą. Kitą kartą apdraskė medines duris ir visą laiką inkštė.“
Mileriai paprašė „British Airways“ maždaug 9 810 USD, kad sumokėtų už elgesio terapiją ir vaistus, kurių augintiniui reikia dėl atsiradusio nerimo. Taip pat šeima teigia, jog nori pakeisti namų apyvokos daiktus, kuriuos jis sugadino. „IAG Cargo“ atstovas išreiškė apgailestavimą: „Labai apgailestaujame dėl neseniai įvykusios klaidos.“ Taip pat atstovas teigė, kad finansinė kompensacija nėra numatyta.