Antradienis, 26 lapkričio, 2024

Naujausi

6 dalykai, kuriuos žemos savivertės žmonės skelbia socialiniuose tinkluose. Ar jums tai atpažįstama?

Psichologijoje yra ištisi skyriai, tiriantys žmogaus elgesį. 

Tuo pačiu metu, plėtojant socialinius tinklus, galite galvoti apie naują klasikinio mokslo atšaką, kuri imsis nuodugnaus tyrimo, ką nuotraukos ir tekstai sako apie vartotoją. 

Tuo tarpu mes kreipiamės į praktikuojančių psichologų išvadas. Išanalizavę paskyras socialiniuose tinkluose, jie pateikė veiksmus, būdingus žemos savivertės žmonėms.

1. Emocijos ir jausmai

Žinutės ir nuotraukos, atspindinčios šiuo metu asmens jausmus, rodo, kad trūksta tikrų draugų ir nuoširdžių santykių. 

Tai patvirtina ir 2014 metais atliktas tyrimas apie tokių įrašų „Facebook“ analizę.

Profesorius Gwendolyn Seidman iš Albright koledžo Pensilvanijoje padarė išvadą, kad internetinis jausmų reiškimas rodo asmeniui būdingą vertybių skalę.  

2. Pirkinių ir dovanų rodymas

Jei paskyroje per dažnai mirksi pirkinių ar dovanų nuotraukos, tada žmogų reikia aiškiai įvertinti. 

Tokie įrašai rodo, kad daikto savininkui gera, jei jis yra palepinamas dovanomis ar pinigais, kad nusipirktų, ko nori.

3. Patvirtina visus draugų prašymus

Pridėjęs visus asmenis, kurie kviečia būti draugais, žmogus aiškiai parodo, kad nori turėti didelį bendravimo ratą. 

Galbūt būtent to jam ir trūksta gyvenime. Tačiau toks elgesys yra žalingas ne tik virtualiame pasaulyje, bet ir realiame.

4. Gaminimas

Savo kulinarinius pasiekimus geriausia demonstruoti šeimai ir draugams savo virtuvėje, o ne per nuotraukas socialiniuose tinkluose.

Gali būti ir kitas tikslas – parodyti, ką žmogus gali sau leisti brangiose įstaigose. Bet tai tik vienas vakaras, neapsigaukite.

5. Sporto treniruočių rodymas

Fitneso klubo ar bėgiojimo gatvėje nuotraukos yra skirtos parodyti kitiems, kad žmogus užsiima savo sveikata, nori atrodyti patraukliai, o ne tingiai.

Bet kokie fiziniai pratimai yra nuostabūs, tačiau kodėl jums reikia kitų pritarimo, jei pagrindinis prizas yra gera nuotaika, savijauta, gyvybingumas? 

6. Savo vietovės nurodymas

Lokacijos būdu žmogus nori pranešti kitiems, kur ilsisi, pietauja, keliauja, kad visi matytų ir įvertintų, koks jis šaunus ir pažengęs.

Anot psichologų, vartotojas nori parodyti „materialius įrodymus“, kad yra sėkmingas žmogus, pasiekęs tam tikrą materialinį lygį ir gali sau leisti tam tikrus malonumus.

Ir svarbiausia – jis nėra blogesnis už kitus, jis turi kažkokį statusą.

Ar jūs kada nors atpažinote save tokiose situacijose? Turite panašių įpročių? Pasidalinkite savo atsakymais komentaruose!

Šaltinis

Įdomūs video

Taip pat skaitykite:

LIDL: granatams – 50%, RIMI: majonezui – 51%. MAXIMA, IKI, THOMAS PHILIPPS ir kt. 48 savaitės (2024.11.25–12.01) rekomenduojamos nuolaidos

Šią savaitę kainų analitikė Irena peržiūrėjo nuolaidos.lt svetainėje pateiktus akcijų leidinius ir atrinko geriausius pasiūlymus, kuriuos verta išnaudoti! Šios savaitės nuolaidos apima šviežius vaisius,...

Nedėkite šių žaisliukų ant kalėdinės eglutės: jie jau pasenę ir nepatiks Gyvatei

Iki žiemos švenčių liko visai nedaug laiko! Todėl jau dabar verta galvoti, kaip papuošti kalėdinę eglutę. Specialistai teigia, kad, kaip ir bet kurioje gyvenimo srityje,...
---