Patyrę padavėjai tikrai paragins užsisakyti brangesnius patiekalus ir gaus daugiau arbatpinigių, o mes to nė nesuprasime. 13 patyrusių padavėjų pasidalino įvairiomis savo darbe naudojamomis gudrybėmis, kurias turėtumėte prisiminti eidami į restoraną.

REKLAMA
  • Tai – viskas, ką tereikia padaryti, kad klientas su manimi bendrautų kaip su sau lygiu. Tai – labai paprasta. Priimant užsakymą tereikia tarsi netyčia numesti rašiklį, ir klientai mane tikrai atsimins. Žinau štai ką: jei restorano svečius aptarnauja bevardis padavėjas, kuris nepriekaištingai atlieka savo darbą, jis gaus 20 procentų arbatpinigių nuo išleistos sumos. Na, o tas padavėjas, kuris nepriekaištingai juos aptarnaus, tačiau priimdamas užsakymą numes rašiklį, gaus 25 procentus.  © Adrienne Flowers / Quora
  • Padavėjas tikrai gali sau leisti pabendrauti su svečiais. Paprastai tai daroma po to, kai svečiai baigia valgyti ir ruošiasi išgerti dar po vieną gėrimą arba užsisakyti desertą. Užuot stovėję virš jų pokalbio metu, galite pritūpti, kad jūsų akys būtų jų akių lygyje. Jūsų kūno kalba sako: „Jūs, vaikinai, šaunūs, man įdomus šis pokalbis“. Tai – visai kas kita nei tiesiog stovėti ir perkėlinėti svorį nuo vienos kojos ant kitos. © ThreeHolePunch / Reddit
  • Aš dirbu kavinėje ir kiekvieną kartą patiekdama arbatą pasakoju savo svečiams, kiek laiko arbatos maišelis jau buvo vandenyje. Jie tai labai vertina. Kartais pradedu pokalbius su svečiais (dažniausiai – su vyresnio amžiaus žmonėmis). Jei pastebiu, kad jie yra turistai, rekomenduoju jiems lankytinas vietas arba pasiteirauju, kas jiems labiausiai patinka mieste. Paklauskite, ar jiems patiko maistas, ir visada atsiprašykite už nepatogumus. Visada juokitės iš jų pokštų! Dėkokite jiems už patarimus ir palinkėkite gražios dienos. © Fast-Mouse-2034 / Reddit

  • Triukas, kurio visada nekenčiau, ir ką visada atsisakydavau daryti: kai jūsų svečiai patogiai įsitaiso, o jūs atverčiate meniu, kad jį įteiktumėte, atverskite jį tame puslapyje, kuriame yra brangūs patiekalai, nes tai bus pirmas dalykas, kurį jie pamatys. © Alison Bourke / Quora
  • „Pokalbio užmezgimas“ taikomas ne vien tik restoranų versle. Kai užmezgate pokalbį, galite papasakoti apie dalykus, kuriuos jie gali užsisakyti vėliau. Pavyzdžiui:  „Sūrio pyragus gaminame namuose, jie yra švieži ir skanūs, galiu papasakoti, kokių skonių turime, kai baigsite šį patiekalą“. Tai suteikia klientams laiko pagalvoti apie desertą viso valgio metu. Valgio pabaigoje jie „nesistebi“, kai užsimename apie desertą. Tai – kur kas geriau nei valgio pabaigoje pasakyti: „Štai jūsų sąskaita, ar norėjote deserto?“ Tai – tikrai prasta verslo praktika. © Steve Blanchard / Quora

 

 

REKLAMA
  • Jei kažkas buvo ne taip, svarbu, kad būtų nustatytas kaltininkas. Nesvarbu, ar tai buvo jūsų kaltė, ar kažkieno iš virtuvės: svečiams  visai nesvarbu, kas suklydo, nes jie nori kokybės ir tinkamo maisto bei gėrimų pristatymo laiko.  Pavyzdys: esate užsiėmęs ir pateikiate užsakymą pavėlavęs 15 minučių. Jūs puikiai suprantate, kad svečiams teks ilgokai palaukti, todėl prieikite prie jų ir pasakykite, kad užsakymas nebuvo paruoštas pagal priimtinus kokybės standartus, todėl vyriausiąjį šefą privertėte paruošti naują patiekalą. Taip pat pasiūlykite jiems nemokamą užkandį ar gėrimą (daugumoje restoraną leidžiama tą daryti).  © zenslapped / Reddit
  • Kaskart, kai jie skundžiasi dėl  netinkamo apšvietimo ar musių, aš apsimetu, kad pakoreguoju apšvietimą ar „įjungiu musių gaudykles“. Kartais svečiai paprašo tam tikrų pakeitimų, o aš sakau, kad pasitarsiu su virėju. Vėliau jiems pasakau, kad mes įprastai to nedarome, tačiau aš sutariau, kad jų prašymas būtų patenkintas.  Manau, kad tai juokinga, bet kai kurie žmonės tai vertina. © fos711 / Reddit
  • Kai mokiausi koledže, turėjau porą bičiulių, kurie darbe nešiojo netikrus akinius. Jie norėjo atrodyti solidesni, ir, panašu, kad ši maža gudrybė tikrai veikė: tomis pamainomis, kai jie nešiodavo akinius, jų patarimai buvo kur kas labiau vertinami. Gana juokinga tai, kad jie turėjo tik vieną akinių porą, ir šį aksesuarą nešiojo pakaitomis. © Pete Pappas / Quora
  • Prisimenu, kaip mane mokė „drąsinančiai linktelėti“, kai siūlome maistą ar patobulinti klientų pasirinkimą. Pavyzdžiui, po pagrindinio patiekalo galima pasakyti: „Ar dangiškasis kremas nepapildys šio patiekalo?“ Tuomet belieka lengvai linktelėti ir nusišypsoti. Dažniausiai svečiai nuspręsdavo užsisakyti desertą. Tiesa, tą pačią gudrybę naudoju ir tardamasi su savo vaikais: „Ar nemanote, kad prieš išeidami žaisti turėtumėte susitvarkyti savo kambarį? Tereikia linktelėti ir nusišypsoti. © Jackie Thornton / Quora

  • Kita gudrybė yra susijusi su tuo, kaip bandoma papildomai įsiūlyti maisto. Niekada negalima sakyti „Ar norėtumėte papildomai X už X €?“ Verčiau pasiūlykite „Ar norėtumėte priedų, pavyzdžiui, sūrio ar grietinės?“ Tai nevers klientų galvoti apie patiekalo kainą. © Gabriela Martinez / Quora
  • Numatykite kliento poreikius ir norus, kol jie dar to neprašo. Pavyzdžiui, jie užsisako užkandžių, tačiau matote, kad jie tuo baigsis. Galite atnešti iš virtuvės papildomų užkandžių. Svečiai tikrai susigundys jų įsigyti. Jei kas nors paprašys kavos, būtinai pasakykite, kad ketinate ruošti šviežiai maltą kavą, ir kad tai užtruks minutę. Tai suteiks jums laiko, o svečiai tikrai džiaugsis, kad jiems patieksite visiškai šviežią kavą. © Carl J. Johnson / Quora
  • Meksikietiškame restorane dirbau 4 metus. Kai kas nors užsisakydavo gėrimų su ledukais, jų paruošimas užtrukdavo ilgiau nei kitų. Taigi, kiti padavėjai man liepė vietoj vieno šiaudelio įdėti du, kad gėrimas būtų greičiau išgeriamas, ir klientas užsisakytų dar vieną. © Gabriela Martinez / Quora

  • Viena iš gudrybių yra tada, kai mokate grynaisiais, o jie jums atneša grąžą. Padavėjai stengiasi atnešti grąžą stambesnėmis kupiūromis (nebent prašoma kitaip), nes tuomet klientai palieka daugiau arbatpinigių. © Kathee Alongi / Quora

Tikimės, kad ši informacija jums buvo naudinga.

Komentarai:

Griežtai draudžiama Zinoti.lt portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Zinoti.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Zinoti.lt šaltinį. Ši informacija yra Zinoti.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu [email protected].