Vieno neseniai atlikto tyrimo metu buvo nustatyta, kad 15 procentų darbdavių, ieškodami darbuotojo, atkreipia dėmesį į jo Zodiako ženklą. Tačiau, kaip aiškino ekspertai, šis rodiklis negali būti lemiamas veiksnys.
Pirmiausia darbdavys atsižvelgs į pretendento kompetencijas, patirtį ir išsilavinimą. Svarbų vaidmenį atlieka ir pokalbio metu susidaręs pirmasis įspūdis apie asmenį. Pirmas įspūdis apie kandidatą darbdaviui susidaro per pirmąsias 30 pažinties sekundžių. Žinoma, kandidatas dažniausiai pasirenkamas atsižvelgiant į veiksnių derinį.
Pasak ekspertų, tokie tyrimo duomenys negali būti teisingi. Jie aiškino, kad yra darbdavių, kurie orientuojasi į pretendento Zodiako ženklą, tačiau jų gerokai mažiau nei 15 proc.
„Taip, yra žmonių, kurie ieškodami darbuotojo į tai atkreipia dėmesį. Ar jų daug kiekybiniu santykiu – abejoju. Visą gyvenimą dirbau su dešimtimis tūkstančių darbdavių ir girdėjau, kad taip būna, bet niekada to nemačiau asmeniškai. Kiekvienas turi savo „reikalavimus“. Vieni pirmenybę skiria Zodiako ženklus, kiti atkreipia dėmesį į plaukų spalvą. Žinoma, universitetinio išsilavinimo diplomas ir pažymiai jame pasako daugiau apie žmogų“, – komentavo specialistas.
Kaip apibendrino ekspertai, net ir tie darbdaviai, kurie nuoširdžiai tiki horoskopais ir naudoja šią techniką savo darbe, anksčiau ar vėliau jos atsisako.