Darbas paslaugų ir klientų aptarnavimo sektoriuose tikrai nėra toks paprastas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Tokiame darbe reikia nuolat bendrauti su skirtingais žmonėmis, kurių pageidavimai ir reikalavimai labai skiriasi. Tiesa, ilgą laiką administratoriais, padavėjais ar pardavėjais dirbantys žmonės dažniausiai moka bendrauti su pačiais įvairiausiais klientais.
Tačiau pasitaiko žmonių, kurie spręsti konfliktų su klientais nesugeba. Jie gimsta po tam tikrais Zodiako ženklais.
Žuvys
Šio Zodiako ženklo atstovai turi daugybę talentų, tačiau visi jie yra susiję su kūrybiškumu. Žuvys nesugeba atrasti kompromiso su nepažįstamais žmonėmis, išspręsti rimtų, konkrečių problemų.
Dažniausiai žmonės, gimę po šiuo Zodiako ženklu, tokiose situacijose pasimeta, nežino kaip reaguoti į kliento jiems reiškiamas pretenzijas. Viskas, ką jie padaro tokiose situacijose, tai tyliai sumurma, taip išreikšdami pasipiktinimą. Be to, Žuvys visus kliento ištartus žodžius priima asmeniškai, tarsi klientas būtų norėjęs įžeisti būtent jas.
Dvyniai
Šio Zodiako ženklo atstovai ne visuomet turi suvokimą, kad kokia nors situacija gali būti rimta, mat patys Dvyniai visuomet yra optimistiški ir pozityvūs.
Dėl šios priežasties kliento pretenzijos jiems gali pasirodyti menkos ir nereikšmingos. Ir apie tai Dvyniai jiems pasakys tiesiai šviesiai, kas, net ir labiausiai geraširdžiam klientui, tikrai nepatiks.
Šaulys
Šio Zodiako ženklo atstovai turi savo nuomonę apie viską, ir jie mėgsta tai įgarsinti ir išprovokuoti nemalonias situacijas savo tiesmukiškumu.
Jei klientas yra prastos nuotaikos, tuomet šio ženklo atstovų elgesyje jis tikrai ras prie ko prikibti. Tokiu atveju Šaulys atsikirs, ir taip eskaluos situaciją. Dėl to konfliktas taps tikra konfrontacija, kurioje kentės visi be išimties.